SamurajMedia.pl

Idziesz do salonu i wybierasz nowy telefon za 3000 złotych, a po tygodniu upada Ci na podłogę i pęka ekran? HTC ma na to rozwiązanie!

HTC właśnie ogłosił nowy program dla sowich klientów w USA, który będzie oferować wymianę zniszczonego telefonu na nowy w ciągu roku od jego zakupu. Nazywa się to program Uh-Oh, ponieważ właśnie tak często robimy gdy telefon upadnie nam na podłogę (no dobra, w Polsce nazwa mogłaby wyglądać inaczej…). Cała idea bardzo bardzo prosta. Jeśli zakupimy nowy telefon HTC (One M9 lub One M8, inne modele nie są objęte gwarancją) i w ciągu roku zniszczymy go w jakiś sposób to Tajwańczycy wymienią nam go na nowy model. Warto wiedzieć, że taka wymiana przysługuje nam tylko raz! Oczywiście musimy oddać stare urządzenie. Co ciekawe jeśli nie skorzystamy z tego programu, to w nagrodę dostaniemy bon o wartości 100 dolarów na zakup kolejnego urządzenia HTC. Wszystko wyjaśnia poniższy film:

Jason Mackenzie z HTC USA twierdzi, że dla konkurencji popsute telefony klientów to tylko okazja do zarabianiu na klientach. Ten program pokazuje, że nie dla Tajwańczyków, oczywiście pod warunkiem, że kupisz telefon wyceniany w Polsce na 3149 złotych i jesteś mieszkańcem USA. Klientów z innych krajów można „doić” za zepsute ekrany.

Oczywiście sam program i pomysł są świetne (rok temu HTC miało coś podobnego), ale ograniczenie tego do jednego kraju i mówienie, że Tajwańczycy nie chcą doić swoich klientów, a inni tak to już niezbyt dobry zabieg. Doskonale rozumiem, że wprowadzenie czegoś takiego dla urządzeń kosztujących 500 złotych mogłoby być nie opłacalne, ale HTC One M9 na całym świecie kosztuje sporo. No dobrze, prawie na całym świecie, bo nieoficjalna cena w USA to 649 dolarów, czyli 2500 złotych. Najnowszy flagowiec jest kilkaset złotych tańszy, to jeszcze klient dostaje roczną gwarancję na wymianę przy zniszczeniu z naszej winy. Dzięki HTC! Lubię czuć się jak klient 3 kategorii.


Zanim jednak skończę ten tekst chciałbym napisać kilka słów o samej sensowności takiej gwarancji. Według mnie jest ona genialna i powinna być oferowana na całym świecie w przypadku produktów topowych. Oczywiście nie tylko w przypadku HTC, ale również Sony, Microsoftu czy Samsunga. Kupując nowy telefon za 3000 złotych chcę mieć pewność, że trochę mi on posłuży. Wiedząc, że w przypadku nieszczęśliwego wypadku firma wymieni mi model na nowy bez żadnych problemów dużo chętniej wydałbym swoje pieniądze. HTC ma pomysł, tylko jak zwykle z wykonaniem gorzej.


Źródło: htc.com via androidauthority.com

Bloguję od kilku lat, a po licznych perypetiach i dziesiątkach blogów zostałem Szklanym Samurajem. Piszę tu głównie o smartfonach, ale i inne technologiczne tematy nie są mi straszne.

View Comments

  • Bardzo dobry pomysł HTC ma, w USA są lepsze serwisy sony, u jednego użytkownika z2, potrzaskał się mu smartfony po obu stronach i go wymienili na nowy model z3, nie z2 i fajnie, a w Polsce już tak niema dobrze z serwisem, tu wymienia na nowy ekran i tafle szkła styłu sprzodu, a nie wymienią na nowy model lub nowszy smartfony, to jest cała sytuacja w USA i Polsce.


Next Post