SzklanySamuraj.pl

praca przy laptopach

Are you Ready?

Jeżeli jesteś gotowy na innowacyjne rozwiązania, które ułatwią Twojej firmie wdrążenie się w działalność online to Biznesowy System Operacyjny Ready_™ z pewnością Ci na to pozwoli. Platforma skupia się na eskalowaniu firmy i zapewnia narzędzia umożliwiające szybką komunikacje.

System Ready jest odpowiednio przemyślany i stworzony z myślą o bliskich stosunkach z użytkownikami. Design aplikacji jest zaprogramowany tak, aby wzorowo realizować wszelkie oczekiwania zainteresowanych przedstawicieli. Sprawdzi się doskonale we współpracy z grupami:

– Osób zarządzających,

– Managerów,

– Księgowych,

– Kontrolingu,

– Administracji,

– Sekretariatów,

– Specjalistów IT.

Korzystając z systemu Ready_™ możesz bez problemu wykonywać swoje zadania i komunikować się ze swoimi pracownikami, co oznacza, że zawsze jesteś blisko swojej firmy. Biuro, ludzi, uporządkowane dokumenty, informacje oraz narzędzia do realizacji zadań możesz mieć zawsze pod ręką.

Używając platformy Ready_™ zyskujesz dostęp do szeregu aplikacji do pobrania, które mogą być przydatne w Twojej firmie:

Projekty:  

Hybrydowe zarządzanie projektami, czyli aplikacja przyczyniająca się do przyjemnego zarządzania projektami oraz prowadzenia funkcjonalnego harmonogramu za pomocą diagramu Gantta lub tablicy kanban. Pozwoli Ci to na bezproblemowe dodawanie zadań w formie prostej listy, wygodne ustalanie zależności, śledzenie postępów i przegląd stanu projektu. Aplikacja w prosty sposób pomoże Ci w rozliczeniu budżetu danego projektu. Dzięki wbudowanej poczcie email, kalendarza i czatu członkowie zespołu mogą się komunikować w przypadku pracy grupowej.

dłoń na klawiaturze

Urlopy: 

Aplikacja „Urlopy” pomoże Ci uporządkować wnioski urlopowe w sprawny sposób. Przewidywane opcje szybkiego obiegu wnioskami to przede wszystkim: obsługa rodzajów urlopów, szeroka gama wersji rozliczeń i obowiązkowe uzasadnienie przy braku zgody na wniosek. Aplikacja posiada automatyczną kontrolę poprawności wniosków, a co za tym idzie, tylko poprawnie wypełnione wnioski trafią do obiegu. Możesz spodziewać się także bardzo przydatnego przeglądu nieobecności oraz nadzoru nad procesem.

Faktury zakupu: 

Elektroniczny obieg faktur zakupu posiada konfigurowalny Workflow sterujący obiegiem dokumentów i OCR automatyzujące wprowadzanie informacji z dokumentów. Z tą aplikacją możesz rejestrować faktury wprost ze skrzynki email, odzwierciedlić każdy proces obiegu dokumentów w Twojej firmie, realizować wymagania przepisów oraz prowadzić głęboką i wielowymiarową kontrolę.

Umowy: 

Elektroniczne archiwum umów sprawdzi się przy udzielaniu odpowiedzi na ważne wymagania mające związek z umowami w firmie. Aplikacja jest przygotowana do generowania treści, rozliczeń, zdawania opinii i akceptacji oraz zarządzania uprawnieniami. Dzięki umieszczonej w aplikacji zintegrowanej poczcie email zyskasz wiele dodatkowym możliwości takich jak: uzgodnienie treści umowy, umowę z komentarzami, zlecenie zadania bezpośrednio przez email.

mężczyzna w garniturze z tabletem

CRM:

Czyli jak w prosty sposób uporządkować relacje z klientami. Aplikacja pomoże Ci w wizualnym zarządzaniu sprzedażą, rejestrowaniu historii współpracy, tworzeniu i obiegu dokumentów handlowych. Gwarantuje Ci także wbudowaną pocztę i narzędzia pracy grupowej.

Delegacje: 

Obsługa procesu wnioskowania i rozliczenia, która ułatwia wypełnianie wniosków związanych z wyjazdami służbowymi. Aplikacja posiada funkcje wspomagające wypisywanie wniosków o zaliczkę, szybkie przekazanie wniosku do akceptacji, elektroniczne rozliczenie delegacji, mobilną rejestracje dowodów i wielostopniowy schemat akceptacji.

Płatności: 

Aplikacja w intuicyjny i przyjemny sposób poprowadzi Cię po procesie zaczynającej się od faktury, kończąc na eksporcie pliku do banku. Rejestr zobowiązań, komunikacja z bankiem, rozrachunki z klientem, pełna obsługa procesu oraz kaucje gwarancyjne to przydatne funkcje, które ułatwią Ci płatności.

Intranet: 

Publikacja dokumentów, z którymi będą mogli zapoznać się Twoi pracownicy, z aplikacją Intranet będzie o wiele łatwiejsza. Aplikacja jest wzbogacona o przejrzysty dostęp do opublikowanych dokumentów, szybką publikację nowych zarządzeń, udostępnianie, wielostopniowy schemat akceptacji oraz o łatwe zarządzanie i kontrolę.

laptop

Wnioski: 

Dzięki tej aplikacji ekspresowo złożysz wniosek, bezproblemowo sprawdzisz jego stan, będziesz mógł tworzyć własne formularze, określać ich obieg i definiować budżet. Pomoże Ci w tym przejrzysty dostęp do złożonych wniosków, łatwa organizacja, kontrola oraz zakładka zajmująca się podsumowaniem.

Czas pracy:  

Czyli aplikacja, która bez trudu wspomoże zarządzanie czasem Twoich współpracowników. Będziesz mieć kontrolę nad tym, kiedy pracownicy przystąpili do pracy, ile zadań zrealizowali oraz ile czasu na to przeznaczyli.

Aplikacje i internetowe narzędzia w ostatnich latach stały się otaczającą nas rzeczywistością i niezależnie od tego, jak na nie spojrzymy oraz których aplikacji używamy najczęściej to XXI wiek daje nam niesamowite możliwości usprawniania, ułatwiania, delegowania i zarządzania bardzo skomplikowanymi procesami, zadaniami i kontaktami, jakie kłębią się w każdej mniejszej i większej firmie. Warto korzystać z dobrodziejstw cyfrowego świata!

 

 

 

Źródło: Artykuł partnerski

 

Admin i autor bloga SzklanySamuraj.pl, piszę głównie o smartfonach, technologii, operatorach, subskrypcjach i usługach związanych z branżą telefonii i hi-tec.

View Comments

There are currently no comments.

Next Post