Super Slow Motion w Xperii XZ Premium robi robotę!

Super Slow Motion w Xperii XZ Premium robi robotę!

Sony w swoich materiałach prasowych zapowiadało, że chce pokazać wyjątkowy film promocyjny. W całości nagrany Xperią XZ Premium i w większości w 960 klatkach na sekundę. Efekt jest piorunujący.

Przedsprzedaż Xperii XZ Premium zakończyła się po zaledwie jednym dniu. Niezależnie od tego czy liczba sztuk był śmiesznie mała, czy zainteresowanie aż tak przerosło oczekiwania Sony, efekt jest taki, że nowy model budzi ogromne emocje, a taki wynik działa na wyobraźnie fanów. Czy słusznie to przekonamy się dopiero po pierwszych testach. Jeśli wszystko przebiegnie zgodnie z planem to może jeszcze w maju trafi do mnie testowy egzemplarz tego modelu, a wtedy na pewno dokładnie sprawdzę czy te ogromne nadzieje mają pokrycie w rzeczywistości.

Na razie wiem, że Xperia XZ Premium ma świetny aparat, który potrafi robić takie cuda (co Sony nazwy Super Slow Motion):

Japończycy tak opisują swój film:

Film wyreżyserowany przez uznanego reżysera Chrisa Cairnsa składa się ze scen nagranych przez 120 filmowców-amatorów, którzy przyjechali do Lizbony ze wszystkich zakątków Europy.

Jak możecie zobaczyć wiele z tych scen nagranych jest w 960 klatkach na sekundę. Filmowiec ze mnie żaden, ale jako widz doceniam co udało się osiągnąć Sony. Już nie mogę się doczekać aż sam będę mógł sprawdzić te możliwości, szczególnie że Xperia XZ Premium jest wodoszczelna, więc nagrywanie rozbijających się kropli wody o taflę jeziora nie jest jej straszne.

W końcu marketingowo jest OK!

Spokojnie, nie twierdzę, że Japończycy są lepsi niż specjaliści z Samsunga czy Apple’a, ale Sony w końcu pokazuje reklamy, które mogą zaciekawić większą widownię. Wcześniejszym, moim zdaniem dość sporym, problemem był fakt, że spoty były nieco wyniosłe, przez co trafiały do określonej, raczej nie masowej, grupy odbiorców. Przy wielu filmach miałem wrażenie, że są one skierowane do ludzi chcących pokazać, że mają coś wyjątkowego w ręce, tylko liderzy rynku oprócz tego, umieli również zagrać na emocjach.

Sony nadal tego nie umie, ale zaczyna robić spoty, które przykuwają wzrok, a przez to skłaniają do zainteresowania się Xperiami. To nadal nie jest reklama, która poruszy miliony, ale powinno być lepiej niż w ostatnich latach, a zaskakujący wynik przedsprzedaży tylko potwierdza te tezę.

Cóż, Sony znów podkręciło zainteresowanie i już nie mogę się doczekać kiedy XZ Premium trafi w moje ręce, Wy pewnie też, co?


Nie bój się skomentować! W końcu jesteśmy tutaj, żeby pogadać, prawda? 

Możemy to zrobić na FanPage, w grupie dla fanów Xperii lub w tajnym miejscu dla najwierniejszych czytelników!


Źródło: Sony