Takiej oferty przedsprzedaży na Xperię XZ Premium to się nie spodziewałem!

Takiej oferty przedsprzedaży na Xperię XZ Premium to się nie spodziewałem!

Jeśli myślisz nad zakupem nowego flagowca, to na pewno czekałeś na to co pokaże Sony wraz z premierą Xperiii XZ Premium. No cóż, Japończycy pozamiatali!

W połowie kwietnia, Sony zapowiedziało przedsprzedaż swojego nadchodzącego flagowca. Cena była bardziej niż zachęcająca, ponieważ 3199 złotych to mniej niż Samsung chce za S8 i LG za G6. Jeśli chodzi o specyfikację, wygląd i inne tego typu rzeczy, to opisywałem je dokładnie po premierze, więc na pewno wiecie czy jest to smartfon dla Was. Przez pewien czas zagadką pozostawała data rynkowej premiery, ale to również odkryłem kilka dni temu. Xperia XZ Premium niestety nie trafi do pierwszych klientów przed 6 czerwca, więc trochę trzeba na nią poczekać, tylko czy warto?

Warto jak cholera!

Sony właśnie zapowiedziało co dostaną klienci, którzy zdecydują się na Xperię XZ Premium. Pierwszym dodatkiem są słuchawki MDR-100ABN.

Teoretycznie, coś do słuchania mogłoby być standardem przy każdym telefonie, ale na pewno nie coś takiego! Japończycy zdecydowali się zaoferować bezprzewodowe słuchawki Hi-Res Audio, które wycenili na 1299 złotych. To bez wątpienia nie jest pierwszy lepszy gadżet, ale sprzęt z najwyższej półki, który powinien zadowolić nawet bardzo wymagających fanów dobrej muzyki. Nie chcę tutaj udawać audiofila, więc odeślę Was do strony producenta, gdzie będziecie mogli przeczytać o nich nieco więcej:

Sony MDR-100ABN

No dobra, ale czy to wszystko? NIE!

Japońska firma oferuje również specjalną usługę, którą opisuje tak:

Królewskiemu zestawowi towarzyszy królewska usługa VIP Service. Dzięki ofercie VIP Service użytkownicy ‒ adresaci akcji przedsprzedażowej ‒ uzyskują najwyższej klasy obsługę serwisową door-to- door: naprawienie szkody w 72 godziny oraz telefon zastępczy na czas naprawy.

Taką przedsprzedaż to ja rozumiem!

Sony pozamiatało, ponieważ ta oferta pod wieloma względami wygląda ciekawiej niż propozycje konkurencji. Jedyne czego mi zabrakło to naprawa zbitego wyświetlacza, chociaż jednokrotna (lub możliwa do wykorzystania w ciągu roku) oraz 3-letnią gwarancję ogólną. Wtedy byłaby to petarda nie do przeskoczenia dla innych, ale i tak jest lepiej niż dobrze.

Oczywiście niezależnie od tego gdzie kupicie Xperię (sklep lub operator), i tak dostaniecie powyższe dodatki.

Sony, robisz to cholernie dobrze!


Nie bój się skomentować! W końcu jesteśmy tutaj, żeby pogadać, prawda? 

Możemy to zrobić na FanPage, w grupie dla fanów Xperii lub w tajnym miejscu dla najwierniejszych czytelników!